Varit och bada!

2012-01-17 20:02:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan alla ur söta som läsare! Förlåt förlåt och förlåt X10000000 Har varit jättedålig på att blogga men i går efter norrbygården så gjorde jag läxan! Sen kollade jag tv!
Idag har jag först varit i skolan :) Vi skulle jobba med något man inte var så säker på eller något sånt i grupper(5-6) Det är läraren som gör grupperna! Min lärare sa till mig tim och Erik att det var jätte svårt att välja grupp för vi tre kommer att klara kraven i femman( Blev as glad! ;*) Just nu älsakar jag min lärare!
Efter skolan så åkte jag mamma och Linus(Brorsan) och badade! Hanna och Kalle kom också dit! Vi hade as kul! Jag och Hanna försökte ställa oss upp på en bad grej!.. Typ en bad matta elr nått... Hihi! Sen efter det så kom vi hem och åt lite mat! Och nu sitter man här och kollar FaceBook och bloggar!
Ville berätta om vad vi fick för mat igår....
Vi skulle fått korvstroganoff med ris! (gott) Men korvstroganoffen var genomskinlig! Såsen var genomskinlig! BLÄÄÄÄ! Här kommer lite bilder
Puss Ida ;*
Näbbdjuret "Perry"! Hihi^^
Sen så lite ego bilder Hihi^^..
Ah men bloggar i morgon tror jag!
Puss Ida ;*

Kommentarer

sv; varför vill du det?

2012-01-18 07:23:52

Se hur hög den e:))) hihi

2012-01-18 07:52:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback