Käkat chips och morötter med dipp! GÖÖÖTT

2012-02-04 17:16:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp det är precis vad jag gjort! Mumms! Såg att Thea gjort bloggen as snygg!

Vad har ni gjort dena underbara dag?

Själv har jag fixat en ny blogg till min kompis(teman header)
Länk;http://lillansblogg.blogg.se/
Blev faktiskt nöjd :)
(Hon ville ju att jag skulle fixa)
Hon skulle bli jätte glad om ni kommenterade hon fick ju den idag vilket skulle ge henne lite energi men någon kommentar!
Idag har jag också varit hemma slappat kollat på water wörld! Haha as kul ju :)


                                                                Ni glömmer väl inte.....

                                                    Tävlineeeen!

Har fått in typ tre svar :) OBS! Dem som har svarat har inte lagt upp bilden vilket måste göras(om du inte har en blogg för då blir det liiite svårt:) )

Men orkar inte bloggar mer

                                                                Puss!

                                                                    Ida;*

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback