Orkar inte mer

2012-02-06 13:46:47 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nej, Nu räcker det jag blir fan skitledsen av att få sånna här kommentarer, Kanske är larvigt men jag gråter nu. Nu slutar jag att blogga, Jag orkar inte med alla kommentarer om att jag leker, är ful och så. Du som kommenterade känner inte mig.. Asså jag är så himla ledsen.. hejdå en sak till, Jag vet att det var en och samma person som skrev ALLT, Jag ser Ip-nummret, Så jag är inte dum, + Att kommentarerna skickades exakt efter Varndra, JAG ÄR INTE DUM.

Kommentarer
Emmie

Men shieet, du är ju skitsnygg!!!

Bry dig inte, om vad denna ENDA person tycker, det finns ju faktiskt 6, 800, 000, 000 andra personer på planeten som kanske älskar dig<3

Och, så som det står i headern, "what doesn't kill you makes you stronger" och eftersom att du kan skriva det här inlägget är du antagligen inte död, så jag hoppas att du kan gå ur detta som en starkare person, och jag vet.. det gör ont, men det är så det är, saker kommer och saker går...

Hoppas du känner dig bättre<3

2012-02-06 14:14:29
Olivia

Du är jättefin bby! Låt ingen säga nåt annat! Ta bort kommentarerna och var dig själv <3 du är så grymt stark, smal snygg bra på att rida ohc världens bästa kompis. Sluta inte blogga bby, du är inte värd det, finaste <3 hoppas att du vill börja igen, du skriver så jävla bra!! <3 hoppas allt löser sig <3

2012-02-06 14:27:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback