Inte på humör igår

2012-02-07 17:10:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp de var vad jag precis var inte på humör. Var inte sugen på att blogga när Thea var så ledsen. Och de kan man ju förstå! Men hade tänkt att skriva en inlägg nu iaf.

Bara en fråga innan vi börjar:
Är det någon som vet om Thea kommer att börja blogga igen?
Asså hon behöver ju inte, men undrar lite.

Dagen:
Först hade vi matte. Jag, Alice och Li var i en grupp. Man skulle spela något multiplikation spel. Var as kul sen hade vi engelska. Man skulle läsa en text+ översätta till svenska. Kul :D Sen var det rast! Skönt!

 Sen hade vi tyst läsning i en halv timme de är ju as lång tid. Det är ju skönare att bara läsa i en kvart tycker jag, men det var skönt också med en halv timme...:D Efter de så skulle man städa bänken.. Hade rätt stökig först men nu ser det någolunda bättre ut tror jag XD. Sen hade vi någon fråge sport om norden. Mitt lag VANN! We are the winner! Haha ne men kul att vinna. Sen var det mat kl halv ett. Rast till tjogo över ett.

Vi hade kärnämnestid jag hade engelska. Kul! Men hade ju redan haft engelska men så är det :) Sen när jag kom hem var det lite läxor till förhöret imorgon på några "nordiska" ord. Och nu sitter jag vid datan som alltid.

Hur har eran dag sett ut då ?
 
Har ni lite blogg tips för förut när Thea bloggade så blev det några inlägg om dagen men när man är 1 är det svårare
Kanske kommer lite hiss och diss :)

Pöss Ida



Gillar bilden :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback