Finns alltid för dej!

2012-02-06 18:56:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! Stackar stackar Thea! Hon är inte värd de! Ni ska veta vilken underbar tjej hon är! Finns för en när en behöver! Är snäll och rar i alla läggen! Hon är en söt tjej. Allt började när jag var 5 år
min familj köpte en stuga i sälen, ni ska bara veta hur glad jag är för att jag träffade henne. Sen köpte hennes familj en större stuga lite längre i från oss. Men vi var med varanda endå kanske inte lika mycket men vi åkte skidor var med varandra och allt.  Förut kunnde vi gå över till varandra så fort vi hade tagit av oss pjäxorna och allt sånt.
Och jag skrev inte den här texten bara för att för jag tycket seriöst att du är den sötaste tjejen på hela jord klotet!
Pözz Ida

Kommentarer
Alice

Jdhdhdhd

2012-02-07 11:19:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback