Today

2012-01-06 17:12:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! Hade tänkt att skriva lite vad som händer mig just nu och vad som har hänt! Det kommer lite bilder också!
Idag:
Idag har jag också åkt skidor! Först tränade jag och pappa i norrbackarna(slalom)(friåkning) Sen så var det ban träning(Slalom) Det gick hyfsat! Mamma har filmat så filmen kanske kommer in på bloggen!  Sen så åt jag! Sen så åkte jag med en liten tjej(4a åring) Hon var så söööt! Igår så sa hon att hon bodde i ett rosa hus! (Hennes favvo färg var rosa) Sen frågar jag hennes mamma. Mamman ba: Nej nu skojar hon bara med dej! Haha Så Sötttt!
Sen så åkte jag hem fö vi ska få gäster ikväll! Men aja här kommer lite bilder
image description
Haha det här är theas bild men haha här kommer lite fler
Guud vad snyggt thea har gjort bloggen!!!!!!!!!
Har fler bilder men man måste ladda upp en för en ! Så där seeeessssimage descriptionFör snygga asså!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback