Storslalomträning!

2012-01-02 16:34:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! Ikväll så ska jag på storslalom träning! Är sjukt glad att jag fick åka med nån! Imorgon kommer bli bästa kvällen! Alice och Thea (Thea den andra bloggaren) kommer och ska sova över! Kommer bli så himmla nice! Vi ska kolla på Harry Potter! (någon harry potter jag fick i julklapp) Sen skulle tha ta med sig ostbågra och typ fanta eller nåtttttt! *Längtar* Kanske ska har lite frågestund? Vad tycker ni? Kommentera gärna vad Ni tycker!
Men ska ha en tävling
Pris: En rediskerad bild och en fin text om DIG
Men du måste ha skrivit svaret tills på lördag! Jag kommer inte vissa kommentarerna(då kan de andra svara samma sak) Om det blir två vinnare så får båda två en bild och en text!
Frågan:
Vad för märke åker jag på ?
(skidor)
1. head
x. elan
2.fischer (stavning)
ska äta och så ses!

Kommentarer
Li Lilla Eriksson<3

tror 1 för du har sakt det ... kan ju hända att du har bytt men gissar på 1:an !

kram Li!<3

2012-01-02 20:52:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback