Slalom in my heart!♥

2012-01-05 18:13:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! Som ni kanske för står så har jag åkt skidor! Först Linus pass kl.9-11 sen mitt eget pass kl-13-15! Som ni kanske såg så svarade Thea på kommentarerna! Hoppas hon börjar blogga(klarar inte riktigt av att blogga på två bloggar) Fick nyss beskedet att Thea kommer att börja blogga igen! Shoho!!!!!!!!!!! Är 7kt glad för det! Kommer nog bli bättre uppgraderingar m.m!
Idag har jag åkte skidor(som jag skrev) Sen var jag och mamma på Stadium Ski(brosan var typ i telia huset^.^)Aja men jag köpt ett undersäll (rosa såklart!) Sen köpt jag värme påsar(man trycker på dem så blir det vart i vantarna!) Funkar perfekt rekomenderar stort! Sen så köpte jag en grå tröja med rosa/lila text! Den var jätte fin!
Sen så åkte jag och mamma och brosan hem! Vi fikade bullar och ost snurrar! Samt lite tea(har lite ont i halsen) GÖttttttt! Juste vi var på "Hemköp" innan vi kom hem också!
När vi satt i bilen så lyssnade vi på mix megapol! Det var " Chans till romans" det blev ett: Ja så klart! Sen frågar program ledaren till tjejen(det var tjejen som blev "frågad")
-Vad skulle du säga om Alexander(killen som frågade heter Alexander) stog bredvid dig?
-Varför frågade du inte själv,säger tjejen
-Eller hur Alexander varför gjorde du inte det?,säger program ledaren till alexander som sitter kvar i telefonen
-Jag har väl varit rädd för svaret.
-Det skulle du inte behöft vara,säger tjejen
= Gulligt!
Just nu slickar jag av skålen(mamma har bakat) Hörde att thea ska fixa header = Ida Happyyyy! Här har vi lite bilder!
Jul och Nyår outfiten!Jag fick 500:- på gina tricot i julklapp(lycklig) Här ska shoppas!
Så där det här inlägget räcker nog till påsk engilt mig! Nu ska man läsa igenom allt så att det inte är fel skrivet(tycker det ser så konstigt ut!)
///Ida P U S S!
P.S Hade tänkt att rediskera bilder som kommer säkert upp på bloggen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback