Skadat mej!!

2012-01-22 19:03:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! Idag som ni kanske visste så har jag tävlat idag!
Gick riktigt bra fram till en hårnål/vertikal! Jag gränslade(Svårt att förklara)
Sen så Sen så löse skidan ur(skidan trillade av) Sen så fick jag åka en slags sjuk pulka ner :'( Sen när jag kom ner lindade dom mig sen lade dom en ica påse med snö i(för att knät inte skulle bli svullet)  Sen så en till linda!
Orkar inte gå in på detalj.
Men för alla andra tjejer och killar i ÖSF gick det ju as bra! GRATTIS!
Tyvärr blev det inga bilder :( Pappa skulle filma i andra åket men kunde ju inte åka andra åket :(
Ska kolla på Ponny akuten nu ! Ses
Puss Ida ;*

Kommentarer

Hejdu (: jättefin blogg! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min sen..? :)

- I min blogg kan du just nu vinna en Suit Of Sweden (onepiece), du hittar en länk i menyn!

Tips: http://aliciajasmine.blogg.se/2012/january/money-money-money.html#comment - TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG - och detta funkar på riktigt. Så du behöver inte tveka :) - borde egentligen uppdatera bilden i inlägget, för nu har jag tjänat över 1000 kr.



Kram! Sorry om du inte ville ha tipsen :)

2012-01-23 07:07:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback