Nolifer

2012-01-28 17:02:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Vad är ditt mellannamn? Agnes
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Amanda eller Juliah :P
3. Är du i ett förhållande nu? Nopp
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? Emil
6. Får man fråga varför det tog slut? Vi hann typ aldrig träffas och ah
7. Har du haft ett seriöst förhållande? asså typ :p
8. Vem vet mest om dig? Emelie, Ebba Och några till
9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser ;)
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Vene :p
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej
12. Har du testat droger? Nej
13. Röker du? Nej
14. Snusar du? Nej
15. Saknar du någon just nu? Oh ja!
16. Hur mår du idag? Bra men trött ;)
17. Hur många tabletter tar du dagligen? Läkerol tabletter! ;D
18. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Haha vene
19. Bästa minnet från sommaren? Gunnorp!♥
20. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Afrika♥
21. När var du där? Påsklovet
22. Är du rasist? Nej!
23. Har du helt svenskt ursprung? Japp
24. Om nej, vart kommer du ifrån? -
25. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Det beror på ;)
26. Ser du fram emot någonting just nu? Gunnorp!
27. Sköter du skolan? Jaa, det gör jag väl? E lite pratig men aa
28. Vad hade du för betyg förra terminen? Asså vi har typ inte betyg än :P
29. Vad är det bästa du fått på ett prov? Alla rätt
30. Vilket ämne var det? Religion
31. Har du fått ig på ett prov? Nää
32. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
33. Anser du dig vara intilligent? Haha nä :P
34. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag var typ 6 år..♥
35. Vilken va den värsta tiden då? 4an
36. Har du mått jättedåligt psykiskt? Mm
37. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ah, men inte med flit! 
38. Har du haft sömnproblem? jaa
39. Hur ofta gråter du? När det behövs!
40. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik eller pratar med nån jag litar på!
41. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Emelie
42. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?
43. Vilken klass går du i nu? 6A :)
44. Vilken skola? Gubbängsskolan, men ska byta efter sommarn
45. Har du varit otrogen någon gång?
46. Har någon varit otrogen mot dig? Nej?
47. Är du stolt över dig själv? Ibland!
48. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag vet faktiskt inte! Att jag har mina fina vänner♥
49. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögonbryn, mitt hår och att jag e smal typ
50. Har du lätt att få folk att skratta? Haha aa ;)
51. Cider elller öl?-
52. Har du några talanger? Haha ja
53. Vet du om någon varit kär i dig? Jupp
54. Är du kompis med ditt/dina syskon? -
55. Vad står det i ditt senaste sms? Jag går och äter
56. Hur lång är du? 1.63
57. Hur mycket väger du? Runt 45-50
58. Vilken storlek har du på kläderna? Beror på vad det är för kläder men Small typ
59. Har du svarat ärligt? Ja!

-Thea


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback