Li´s text och bild

2012-01-09 08:27:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Texten:

Li Eriksson

-En sann vän!

 

Hur vi träffades:

Vi träffades på skolan eftersom att vi går i samma klass! Jag är så himla glad att du och jag kom i samma klass för det är typ rena slumpen, i vilken klass man kommer i !

Vad Jag Tycker Om Dig!:

Jag tycker du är oerhört snygg, snäll, bäst och rolig och mycket mycket mer men om jag skulle skriva alla ord så skulle det ta typ hundra år att skriva men du ska veta att du är guld värd!

Det som är bäst med dig det är nog att du alltid (nästan) har samma humor som mig vissa tycker den är torr….

Ah men du fattar!

Av Ida Söderlind

Bilden
Hoppas att du gillar det här !
För jag gillar dig!


Puss Ida ;*

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback