Här ska det vara en rubrik.. :)

2012-01-23 16:43:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är SÄMST att komma på rubriker...
Dagen:
Först vaknade jag ! Hade JÄTTE ont i min nacke! I natt när jag sov låg mitt huvud typ utanför säng kanten -.-
Sen fick jag stjus av mamma till skolan! :D Sen så hade vi fett chill day i skolan! :D Vi gick på teater och så. När jag kom hem så åt jag och farmor varma muffinsar! (ny bakta) Muuummmms! Sen så gick jag upp på mitt rum och webbade med Lina! Vi gjorde läxan och så.. Och nu sitter jag här kanske ska träna lite glosor?
Min lärare tipsade mig om en hem sida att träna glosorna på
Länk;http://www4.liber.se/glosmaskin
Funkar jätte bra!
Vad ska jag blogga om? Tävling? Blir nog en tävling snart! Hiss/ Diss?
Puss Ida ;*
Min ny fartdräkt
(Orkade inte vända:) )
Puss Ida ;*

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback