Har inte hunnit!

2012-01-24 19:44:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som det står i rubriken! Jag har inte hunnit för jag har alla läxor tills på onsdag!!!!!!!!!


Dagen:
Skolan och firat LI!! Hon fyllde år! Hon fick in iPhone 4 svart! Bara jag som inte har en ? Nej men fuskigt längtar tills min födelsedag(26 juli....) Lite långt kvar men men..
Vi hade engelska var skit kul! Sen så gick jag hem. Tränade typ 10000000000 ggr. Men det är ju bra för har ju glosförhör imorgon!
Onsdag= Stora förhör dagen hihi! Men det är ju typ de för mig iaf..
Lite bilder vad sägs om det? Va va??
Aja om du inte gillar det så behöver du inte bläddra ner hihi
Puss Ida ;*
Jag och UR söta alice! ;*
Orkar inte ladda upp mer bilder
Chiaooo!
Puss Ida ;* (Det kanske du redan visste)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback