Ny kategori!

2012-02-03 10:36:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan om ni inte redan har sett de så har jag (ida) fixat en tävling kategori! Så kolla gärna där så får ni kolla vilka tävlingar vi har på bloggen och sånt där!

Men nog med det nu ska jag skriva lite grejer!

Bloggen kommer att bli som vandligt
(För min del)

Förlåt att jag inte bloggat på typ jätte många dagar men har haft typ 39 graders feber så har typ ätit och sovit lästen en bok och sånt där, men idag har jag än så länge ingen feber :) I helgen skulle jag tävlat men har ju varit sjuk i fem dagar så kommer inte kunna :( Får väll hitta på något annat!
Idag kommer Lina med min läxor efter som jag inte varit i skolan så får väl plugga under helgen.. 

Vad ska ni göra i helgen?

Det kommer nog lite bilder sen för ska redigera lite och sånt där

Puss Ida ;*


Kommentarer

Hej , du måste ju inte säga nått om bloggen och du vet ju vrf...

men ja jag skulle väl skriva mitt namn , eftersom det dära panbandet var ASSNYGGT ÄLSKAR DE !

om de skulle bli jag kan jag ge dig ett garn:)

om du inte redan gett en vinnare eller vad man säger..

krya på dig och hälsa Thea !<3

kram från din Li<3;*

2012-02-03 14:06:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback