Svar på tal

2011-12-25 17:02:12 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Sofia om Jag fick en vit Iphone 4!♥:
Fyfan vad bortskämd du är. Jag lovar, du kommer ta sönder den snart, så omogen som du är.

Sv: Kanske för att jag sparade lite själv oxå? Hur fan kan du säga att jag är omogen när du inte ens känner mig? Snarare e de du som är omogen som säger att folk du inte ens känner är omogna, skaffa ett liv ist för att sitta och kommentera onödiga kommentarer!Kan ringa upp dig om jag vill, bara så att du vet. Tack för att du gjorde min dag! Älskar att sitta och skratta åt omogna kommentarer! :) Och jag tar inte åt mig!

//Thea

Kommentarer
Li

Hej!

Sötblogg!<3

Ska följa.....x)

Hihi

Kramar till er!<3

//mvh Li:*;)

2011-12-25 18:01:24
Soffan

Ursäkta men hur ska du kunna ringa upp ;?

2012-01-03 15:16:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback